PRIJATELJ TRANSFER ELEKTRONIK

Nehruova 51, tel. + 381 11 318 40 46, delatnost : knjigovodstvo i računovodstvo


четвртак, 16. фебруар 2017.

DOK ANĐELI SPAVAJU (1997.)



   U vremenu od 1983. do 2008. u karate klubu Gornji Voždovac prošao sam put pod vođstvom pokojnog prof Momčila Ivaza 7 Dan, od ućenika do trenera. Profesor Ivaz je bio učenik dr Vojislava Bilbije i do smrti je održavao sa njime vezu koja je učvršćena kumstvom.

dr Vojislav Bilbija u poseti karate klubu Gornji Voždovac

dr Vojislav Bilbija, prof Momčilo Ivaz i moja malenkost

   Marina Rajević, autorka serijala na BK televiziji “Dok anđeli spavaju”, 1997. posvetila je jednu emisiju dr Vojislavu Bilbiji. Jedan deo emisije snimljen je u sali u kojoj smo održavali treninge tako da imate jedinstvenu priliku da vidite prof Momčila Ivaza kako demonstrira agresivni karate i dr Vojislava Bilbiju kako demonstira ne agresivni karate koji je rezultat njegovog duhovnog preobražaja. Pored ispovesti samog dr Vojislava Bilbije i komentara prof Momčila Ivaza u emisiji se pojavljuje i dr Vladimir Jorga. On iznosi svoje viđenje incidenta u kome je i sam bio učesnik, a zbog kojeg je dr Vojislav Bilbija doživotno diskvalifikovan iz karate sporta.
  

   Pored moje malenkosti u prilozima emisije snimljene na treningu pojavljuju se Crnobrnja Vlajko i Matijašević Ilija.





VOJISLAV BILBIJA – MOJA KARATE PRIČA časopis “KARATE RING”


Нема коментара:

Постави коментар